Rase Nak Mencarut!!!

Aku tak tahu kenapa kebelakangan ni aku rasa bengang sangat dengan kau..Rasa nak ‘rembat’ jer kepala otak kau tuh..Cume aku sabar je..Sebab semua orang dalam rumah nih anggap ko baik, anggap ko innocent (katenye laa..).

Aku bukan ape tau, aku bengang kat kau sebab mulut kau macam cibai..Macam pohkeemon tau tak? Aku rase longkang lagi wangi daripada mulut kau stakat nih (bagi aku laa)..

Kau punye ayat, tak nak lagi pantek ker? Aku boleh sabar lagi dengan kau selama ni sebab sekali sekala je kau bukak molot cibai kau tu..Tapi, termasuk harinih dah 2 hari berturut-turut kau nak ‘mencibai’ dan memang aku rase nak tumbuk je muka kau tuh..

Kau ingat kau baik sangat ker? Kau ingat kau bagus sangat? Mulut kau tuh ade insurans tak?Kalau takde, aku rase baik kau gi amek insurans dulu, sebelom nanti susah sebab nak cari duit bayar kos perubatan kau..Sebab aku rase dah tak sabar nak rembat muke kau tuh..

Aku nak tanye kau la, kau ni jantan ker? mentang-mentang la aku kaki gurau, duk rumah gelak-gelak, happy-happy, kau ingat boleh suka hati kau la nak cakap apa-apa pun dekat aku? Weh mat, aku tak pernah pun nak bising kau selalu lepak depan laptop duk chatting dengan sape entah..Bila aku datang  atau lalu sebelah kau je, kau tutup..Pnah aku bising or perli-perli kau? Entah-entah kau duk tengok cite lucah kot, tu yang bila aku datang jer, nak tutup-tutup tu..Selama ni aku tak bising..Tapi hari ni aku dah terlampau bengang dengan kau, jadi aku lepaskan jugak ape yang aku pendam..Tu pun dalam blog kan? Sebab aku malas nak cari gaduh kat luar..

Suka hati aku la nak lepak ke nak ape ker!! Yang kau balik-balik nak perli aku tu pehal? Ko tau ke ape yang aku buat sepanjang masa sebelum ko balik? Ko tau ke aku dah gi kelas, dah jumpe lecturer n what so eva? Ko tatau kan? Yang ko nak bising kat aku pehal? Ko ade telor tak? Apsal ko tak pernah tegur pun mate kau tu lepak-lepak, kluar-kluar rumah sampai pagi baru balik? OoOoooOoo..Sebab kau takde telor la kan? Dengan mate kesayangan kau tuh, die buat ape pun kau rase btol kan? Dengan aku, sesuka hati kau je nak cakap ape kan?

Lepas nih aku nak diam jer..And kau kena ingat, sekali kau menyentap aku, 20-30x aku boleh buat kau sentap..Kau ingat tuh..Aku dah lama perhati perangai kau nih..Selama nih aku diam jer..Aku biar orang nak kata aku ape pun..Tapi tidak lagi sekarang..Kalau aku rase aku betol, aku akan menghentam mana yang tak betol..

Kau jangan ingat dengan imej alim kau, aku tak berani nak rembat kau..Salah tetap salah..Tak pernah dalam al-Quran cakap orang pakai serban, alim, tak boleh dimarah atau disalahkan kalau memang betol dia buat salah..

Kau jangan ingat kau bekas sekolah agama, kau bagus dalam segala hal agama..Owh tidak!Tak mungkin..Kalau mulut dengan kaki dah same taraf..

Lu ingat der, wa mintak maaf awal-awal der kalau lepas ni lu sentap ngan wa..

2 responses to this post.

  1. Posted by zargus on May 4, 2010 at 7:06 pm

    saba derr…..

    Reply

  2. Posted by mzayie1802 on May 4, 2010 at 7:31 pm

    Owh!~Sentap!!huhuhuhu!~Jom tgk diari weh…

    Reply

Leave a Reply

