HoNdA & DzUrA..

Honda dan Dzura?Apakah persamaan antara dua perkara ini?Hahaha!~Mungkin daripada segi hujung nama dua perkataan ini sama, tapi kisah tersirat disebaliknya yang memberikan makna sebenar tentang entri ini.

Aku mulakan dengan Honda..22 Feb 2010 lebih kurang pukul 1.36 petang, aku telah mendapat mesej daripada pihak KTM yang mengatakan bahawa Honda ku telah tiba di Stesen KTM Kuala Lumpur dan perlu dituntut.Aku baca mesej tu dengan penuh syukur..Akhirnya sampai juga Honda aku..Hehehe!~

Tanpa berlengah, dalam pukul 3.50 petang, aku telah menaiki komuter ke Stesen Kuala Lumpur.Dalam pukul 5 petang, aku sudah menunggang Honda merah kepunyaanku..Kenapa menunggang?Hahaha!~Ingat Honda Jazz ke nak pandu-pandu?Honda yang aku maksudkan hanyalah sebuah motosikal EX5 Dream bernombor plat AGV 6390.Setelah ‘swift’ AEF 6380 ku telah ‘ditarik’ balik ke Penang, AGV 6390 telah menggantikan tempatnya..Walaupun tak sehebat Jazz, tapi aku tetap bersyukur sebab at least aku ada kenderaan untuk digunakan.Hehe!~ Buat AGV 6390, selamat bertugas aku ucapkan..

Kisah kedua berkaitan dengan Dzura. Ptg td dalam pukul 4 petang, aku dapat panggilan daripada kawan ku bernama Dzura..Si budak tembam itu sudah ku anggap seperti adikku..Haha!~Dia cakap dia nak jumpa aku dan member-member yang lain.Tujuannya adalah untuk lepak-lepak bersama disamping menyerahkan barang-barang yang dikirim oleh kami daripada Egypt..Dah lepak tu, macam-macam la cerita yang keluar..Best juga la lepak dengan diorang..Cumanya, rase macam kosong je sebab takda buah hati pengarang jantung aku..huhuhu!~Sayang, study betol-betol tau!!Abang nak sayang balik awal!!Nak jumpa sayang secepat mungkin!!

One response to this post.

  1. Posted by Love on February 25, 2010 at 7:54 am

    Maeklah! Tite akan malek awal!😀
    Sayang, mahu tengok honda mewah! nak tengok gamba motor die!😀

    Reply

Leave a Reply

